Retour beleid
Wat zijn de redenen voor een retourzending?
- Als u de bestelling binnen 15 dagen na ontvangst wilt retourneren .
- Als het product onder de garantie valt.
- Als het product defect is.
- Indien het ontvangen product schade heeft die is veroorzaakt door het transport.
Wat is de deadline voor retourzendingen?
14 dagen vanaf leveringsdag als u een product hebt gekocht, ontvangen maar het toch niet wilt hebben.
2 jaar indien het een product betreft dat onder de garantie valt en niet functioneert.
24 uur voor transportschade.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
De termijn voor het ontvangen van een antwoord bedraagt 1 tot 5 werkdagen , gerekend vanaf het moment dat het pakket bij ons aankomt.
Zijn er artikelen die niet geretourneerd kunnen worden?
Ja, er zijn een aantal producten die niet geretourneerd kunnen worden. Producten zonder originele verpakking, die geopend zijn of die niet de originele verzegeling hebben. Lingerieproducten mogen niet geretourneerd worden, wij houden ons strikt aan de gezondheids- en veiligheidsvoorschriften. Beschadigde of onvolledige producten mogen niet geretourneerd worden. Producten die niet bij Lovelysense zijn aangeschaft. Om deze reden zijn al onze producten voorzien van beveiligingsmechanismen die ons laten weten of het product wel of niet bij Lovelysense is aangeschaft.
Cadeauartikelen, testers en geschenken aangeboden door Lovelysense worden niet gerestitueerd.
In veel gevallen worden er bij de producten batterijen meegeleverd. Als de batterijen niet werken, betekent dit niet dat het product niet werkt. Soms zijn de batterijen leeg en heeft het speelgoed nieuwe batterijen nodig. In dat geval is het niet mogelijk om het product te retourneren.
Beleid retour kosten
U betaald geen retourkosten bij: defect binnen de garantie termijn, als het product defect is of bij transportschade.
Aanmelden retour zendingen
Kunt u aanmelden eventueel met foto's of filmpje via info@lovelysense.nl vergeet niet uw ordernummer te vermelding in het onderwerp.